Linnéa vårt allt

Direktlänk till inlägg 11 januari 2014

2014-01-11

Av Linda - 11 januari 2014 22:12

Nu ska jag försöka ge mig på att börja blogga igen :-)

få se hur det går, förhoppningvis bloggar jag lite då och då iaf, livet är ju lite mkt att göra när man har barn har jag märkt. 

Linnéa har hunnit bli 9 månader nu.   
Vår fina prinsessa <3 

Ett nytt år är det också nu, å detta året blir vår lilla älskling 1 år, oj va fort tiden gått, tyckte nyss det var hon kom till oss. Tyckte nyss man låg där inne på prematuren och bara väntade på att få åka hem att få vara en familj. och nu har vi varit det i x antal månader. 
Å Linnéa lär sig nya saker varje dag, hon ger oss sån glädje med sina småbus :-) 

nej nu ska jag fixa lite till här inne..... bloggar mer annan dag, försöker iaf ;-)


 
 
Ellinor

Ellinor

12 januari 2014 20:16

Stortjejen! Vilket fint foto!

http://myransmemoarer.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 januari 2015 12:38

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0294405962"

Av Linda - 28 maj 2014 16:17


finns mycket som hänt sen jag skrev sist, ni vet ju att Linnéa blivit 1 år. och hon har krypit som en tok. och numera har hon då även börjat gå :-) Lillgumman börjar bli stor! tyckte nyss det var som hon var så liten och låg i kuvösen med ynka 11...

Av Linda - 8 april 2014 17:30


vi hade kalas för Linnéa idag hos mormor och morfar där hon själv fick äta tårta (se bilder)       Tänka sig vår lilla älskling är redan 1 år gammal ! Gud va tiden gått fort! Vår lilla prinsessa!!!!     ...

Av Linda - 8 mars 2014 11:06


 

Av Linda - 15 februari 2014 10:23


 

Ovido - Quiz & Flashcards