Linnéa vårt allt

Alla inlägg under april 2013

Av Linda - 27 april 2013 20:17

Vår älskade lilla tjej kom till oss den 8' april, endast i vecka 28+2 (iaf enligt ultraljudet, men jag tror/vet hon är äldre, för jag hade min mens i september i början av månaden). 



jag ska skriva sen hur hon kom ut, men just nu är jag mitt uppei allt så det är lite jobbigt, allt har liksom blivit så annorlunda på så kort tid, så behövr lite space föst :)


Ida ör Linnéa 31+0 veckor, dock som sagt tror jag denna dam är äldre, är även fler som säger det..



Av Linda - 25 april 2013 06:58

Uppdatering på hur allt är kommer inom kort

Av Linda - 6 april 2013 09:03

Ja idag går vi in i vecka 29 ;-) gud va tiden går bara 11 veckor kvar till beräknat datum, får se om man går kortare eller längre :-)
Jag hoppas ju på precis eller kortare inte allt för långt över :-)

Lägger in en bild på magen i vecka 28 :-)

Ovido - Quiz & Flashcards