Linnéa vårt allt

Alla inlägg under juni 2013

Av Linda - 30 juni 2013 14:06


  VÄRLDENS FINASTE TJEJ - VÅR PRINSESSA  

  
Kan man verkligen älska någon så mkt som vi älskar dig, vårt fina hjärta! 




Av Linda - 15 juni 2013 21:58

Hejsan hoppsan!!
Då var snart denna dagen slut tycker den varit lång :-)
Linnea ligger just nu å sover som ni ser nedan

hoppas det blir bra väder imorrn så man kan gå ut på en liten promenad.
Idag har vi haft främmande först av Jane å Pelle och sen av mamma å pappa. De var trevligt!
Linnea var jätte vaken när dom var här och hälsa på!


Nej nu ska jag se på filmen på Tv 3 ;-)

Av Linda - 14 juni 2013 14:50

Lite bilder på oss och prinsessan   


 

Av Linda - 8 juni 2013 10:43

Idag är det den 8juni dvs de va 2 månader sen lilla Linnea kom in i våra liv :-)

Känns fortfarande overkligt men mysigt att hon finns här, allt blir ju mkt lättare med tideb hur mer man lär sig henne.

Igår fick hon sina första sprutor, de va väl inte sådär jätte populärt. Vi fick då ligga inne för koll i 12 timmar. Men allt gick jätte bra å inge bekymmer.

Får se ida nu vad dagen har att erbjuda :-)

<3 Mathias <3 Linnea

Av Linda - 3 juni 2013 16:11

 


Tiden springer iväg då man har roligt   

satt och funderade om jag skulle göra en liten uppdatering här så då gör jag så ....


Vi har varit på lite permissar sen sist jag skrev, ett steg närmare hemgång helt, känns hur bra som helst.

Åkte hem i torsdags ( 30 maj ) och var in på kontroll  och vägning i lördags, sen var det bara att åka hem igen.  
Imorgon tisdag ska vi in igen för då  ska dom kontrollera Linnéas ögon, vilket jag hoppas är sista gången vi får göra det, Linnéa kommer att ligga uppkopplad för övervakning i 12 timmar från det dom droppar i ögonen första gången och det ska dom göra kl 10, så klockan 22 får jag åka hem med henne igen, dom sa jag fick bestämma själv om jag ville stanna kvar där eller åka hem och vad väljer man då... hmm svårt val ( inte ) 

 

 

en liten bild på vår lilla prinsessa.


 


Vad mer kan jag berätta som hänt då....   Jo den 23 maj passerade Linnéa 2 kilos strecket.   

Numera eller kanske ska säga den 1/6 vägde lillstumpan 2345 gram, ska se om jag kan väga henne imorrn för att se vad hon väger då, är ju lite nyfiken om man säger så.

Å den 30 maj var hon 45 cm lång, hon börjar bli en stor tjej.


 



Återkommer senare! 

  Linnéa å Mathias   

Ovido - Quiz & Flashcards